TBMM’de su israfı azalacak, geri dönüşüm artacak
CHP İstanbul Milletvekili Nimet Özdemir, TBMM’de tek kullanımlık 200 mililitrelik plastik şişelerde ambalajlanmış içme suyuna geçilmesine ilişkin Meclis Başkanlığına yazılı soru önergesi verdi.
TBMM Başkanvekili Bekir Bozdağ tarafından soru önergesine verilen yanıtta, Meclis yerleşkesinde tek kullanımlık plastik su şişesi (200 mililitre) kullanımına Aralık 2025’te başlandığı hatırlatılarak, “Elde edilen veriler doğrultusunda aylık yaklaşık 300 bin adet, yıllık ise 3 milyon 600 bin adet tüketileceği tahmin edilmekte, bir yıl içerisinde oluşacak plastik atık miktarının ise 36 ton olacağı öngörülmektedir.” bilgileri paylaşıldı.








